سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رونی: قهرمانی بسیار مهمی کسب کردیم

تیم النصر می‌گویم و امیدوارم اقامت خوبی داشته باشند که حتما هم در تبریز اقامت خوبی دارند و ایران و ایرانی میهمان نواز هستند و از هتل خوب تبریز و فضای امن کشور ما لذت ببرند.

وی گفت: از گل‌هایی که در بازی رفت خوردیم باید معذرت خواهی کنیم بعد از 36 سال حضور در فوتبال درس تازه‌ای گرفتیم 4 توپ آمد و 4 گل خوردیم. گل اولی که خوردیم در حالی بود که روی دروازه حریف حمله می‌کردیم اما یک توپ ساده آمد و ما گل خوردیم. اول اینکه این بازی ها باعث می‌شود که فوتبال آسیا پیشرفت نکند. استاندارد وقت مفید فوتبال بیش از 60 دقیقه است.اما تیم‌های عربی با زمین خوردن وقت مفید فوتبال را زیر 40 دقیقه می‌کنند. این روش به فوتبال آسیا کمک نمی‌کند.

وی افزود: دو بازی با الجزیره امارات داشتیم و هر دو بازی را هم بردیم اما هیچ وقت چنین کارهایی نکردیم و وقت تلف نکردیم اما متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردی هم با این روش بازی نمی‌کند. در بازبینی فیلم هم دیدیم که 2 پنالتی مسلم ما را داور نگرفت. در مورد بازی فردا هم دو بحث داریم. بحث اول اینکه باید تمرکز داشته باشیم تا گل نخوریم و مطمئنم اگر گل نخوریم حتما صعود خواهیم کرد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و امیدوارم بیش از 80-90 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند و خدا به ما کمک کند تا با صعود مردم را خوشحال کنیم. تیم النصر هم تیم خوبی است. بخصوص در 50 متر جلو و امیدوارم با پرسی که در شروع بازی داریم بتوانیم خودمان را به حریف دیکته کنیم و گل های زیادی به حریف بزنیم و به تیمم اعتقاد دارم و می‌توانیم این کار را بکنیم.